.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهان به زودی پایان رژیم صهیونیستی را خواهد دید
سردار سلیمانی در آیین افتتاحیه جبهه خرمشهر‌ها در بابلسر گفت: جهان به زودی پایان رژیم صهیونیستی را خواهد دید.

به گزارش شمال نیوز، سردار غلامحسین سلیمانی رئیس سازمان بسیج پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲ خردادماه در آیین افتتاحیه جبهه خرمشهر‌ها در مصلی المهدی (عج) بابلسر با بیان اینکه تداوم عملیات "الی بیت‌المقدس" را در غزه شاهد بودیم، گفت: جهان به زودی پایان رژیم صهیونیستی را خواهد دید.

 

او افزود: خدا را شاکرم در سالروز عملیات الی بیت المقدس در بین مردم مازندران در شهرستان بابلسر و در آئین افتتاحیه جبهه خرمشهر‌ها حضور پیدا کردم.

 

سردار سلیمانی گفت: پیروزی مردم فلسطین در نبرد دوازده روزه نشان داد اگر مردم ایران در دعوت لبیک امام خود در دفاع مقدس حضور پیدا نمی‌کردند امروز در نبرد جهان اسلام با رژیم کودک‌کش اسرائیل پیروز نبودیم و در تمام صفحات عالم شرایط در مسیر دیگری در حال رقم خوردن بود.

 

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مسیر جهان اسلام و بشریت را تغییر داد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، بشریت در مسیر صلح و آزادی تغییر مسیر داد.

 

رئیس سازمان بسیج گفت: روزی آرزو این بود که سنگ‌های مردم غزه به سرزمین‌های اسرائیل برسد اما امروز باران موشک‌های دقیق و حجیم و تعطیلی تمام فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی علیرغم سامانه پر ادعای گنبد آهنین نشان از تداوم عملیات الی بیت‌المقدس و انقلاب اسلامی است.

 

سلیمانی با بیان اینکه برای اولین‌بار آمریکایی‌های مقیم در سرزمین‌های اشغالی آنجا را ترک کردند، افزود: اینکه آمار تلفات رژیم صهیونیستی پائین است بخشی به خاطر عدم آمار دقیق و بعد فراوانی پناهگاه‌های انسانی در اسرائیل است.

 

او گفت: مسیر الی بیت المقدس از خرمشهر نصرت و ظفر الهی را نصیب مردم غزه کرده و تا پیروزی الهی اندک مسیری باقی مانده و اگر شرایط فراهم شود مردم جهان اسلام فتح نهایی را ثبت و پایان رژیم صهیونیستی براساس فرمایش رهبر انقلاب رویت خواهد شد.

 

لشکر ۲۵ کربلا پرچم پیروزی را به خرمشهر رساند

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه مقاومت لشکر ۲۵ کربلا در هفته اول عملیات و بعد ادامه و رسیدن به مرز بین‌المللی پرچم پیروزی را به خرمشهر رساند، گفت: امروز در خرمشهر‌های پیش رو مردم بابلسر و استان مازندران پرچم خرمشهر‌ها را برافراشته نگاه داشتند.

 

او افزود: آن روز آزادی خرمشهر جغرافیای خرمشهر بود و این آزادی خرمشهر آزادی انرژی معنوی مردم برای تحقق کامل مردم سالاری دینی است.

 

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مانند انقلاب ۵۷ نیاز به حرکت سازمان‌یافته تحت فرمان امام‌المسلمین دارد، گفت: بسیج بزرگترین تشکیلات مردمی روی زمین است. این تشکیلات مال مردم و برای تحقق تمام جنبه‌های مردم‌سالاری دینی است.

 

سردار سلیمانی گفت: آسیب‌های اجتماعی، فقر، تبعیض و نابه‌سامانی که امروز پدید آمده باید با تشکیل ستاد‌های محله‌محور برای تغییر وضع موجود به وضع مطلوب تشکیل شود.

 

رئیس سازمان بسیج افزود: انتخابات پیش رو نیز فرصتی برای حضور حداکثری مردم برای تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.